Färnebofjärdens nationalpark
Foto:

Retreat med naturen som rum

Välkommen till en eftermiddag för alla sinnen!

Om upplevelsen

Eftermiddagen innehåller guidade övningar med syfte att landa i kroppen. Dansrörelser, sinnes- och närvaroövning, meditation, samtal och tid för vila och reflektion. Vi samlas slutligen runt elden där vi lagar en lättare måltid som vi äter tillsammans och avslutar med en ceremoni.

Vår önskan och intention är att skapa en kravlös atmosfär där du får möjlighet att vara hela dig tillsammans med andra. Du behöver inga förkunskaper.

Datum och tid

Lördag 29 juni klockan 13.00 - cirka 17

Plats

Samling vid Entré Öberget i södra delen av Färnebofjärdens nationalpark. WGS84 60.120223, 16.726567.
Efter samlingen vandrar vi tillsammans till Alderbäcksrörsstugan, en sträcka på cirka 4 kilometer, där aktiviteten äger rum. Efter avslutad aktivitet vandrar vi tillbaka till Entré Öberget.

Vägbeskrivning till Entré Öberget:
Om du kommer österifrån (samt från nordost eller sydost): åk via Runhällen, Norr Ekedal och Hallarsbo.
Om du kommer västerifrån (samt från nordväst eller sydväst): åk via Vivastbo och Hallarsbo.

Pris

550 kronor/person. Eftermiddagen inkluderar lättare måltid, kall och varm dryck och alla aktiviteter.

Anmälan

Anmäl dig senast 24 juni via mail till helena.fransson1@gmail.com eller mimmi.tollerup@gmail.com.
Max 10 platser.
Information om hur du betalar får du efter anmälan.

Arrangörer

Vi som bjuder in till dagen heter Mimmi Tollerup och Helena Fransson. Vi jobbar inom kultur, hälsa och natur. Mera om våra verksamheter kan du läsa om här:
Helena: www.atelje106.se
Mimmi: Dansmusen (hittas på Facebook)

Har du frågor, ring Helena på 0734-203439 eller Mimmi på 0706-268381

Lördag 29/6 kl. 13-17